عجیب
 
 
 

   - عجیب


چد روز پیش رفته بودم نزد رفیقم که بدلی جات فروشی داره.رفته بودم سر بزنمش.داشتیم خوش و بش می کردیم که یه خانم آمد و در حالی که به رسم مهدی شهریها از پشت چادر فقط یه چشمش پیدا بود پرسید آقا پنج چوب دارین.من توجه ام جلب شد و دوستم گفت نه نداریم خانم.ازش پرسیدم محسن پنج چوب چیه؟

محسن مستقیم تو چشمام نگاه کرد و گفت :

پنج چوب یه چیزیه که می گن امام حسین تو کربلا زیر لگام اسبش برای قشنگی به رسم اون زمان بسته بودن. اینا اعتقاد دارن برکت میاره خونه.

حتما اجاره خونش مثل من چند ماه عقب افتاده بوده!

****************************

یکی از دوستام که مهندس کشاورزی تشریف دارن والان گردن کلفتیه می گفت وقتی سد کرج رو زدن بعد از یکسال کشاورزای اون منطقه جلوی اداره آب اون زمان جمع شدن و تحصن کردن و حرف حسابشون این بودکه از زمانی که برق این آب رو با این سد گرفتین محصولات ما کم شده و درختها دیگه محصول خوب نمی دن.

****************************

تو قم همین چندی پیش داشتن برای کربلا زری می ساختن (14میلیارد تومن

و در مرحله جوشکاری و پرداخت بود که مردم میامدند و روش دخیل و قفل و پارچه سبز می بستند.فکر کنم به خاطر این بود که دیگه این همه راه نرن و پول خرج کنن.

و پیمانکارش هر روز دردسر داشت و دعوا.

***************************

رفته بودم سیرجان یه چیزیش خیلی جای تعجب داشت هر چی فکر کردم نفهمیدم .قبر زنها از مردها جدا بود.یعنی اولین تفکیک جنسیتی در کشور در سیرجان بوده.فکر کنم در سیرجان در مرده ها بعد از مرگ بعضی غدد همواره به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ | نوشته شده توسط: مهران حافظی در: سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


آبان 1390
مهر 1390
موضوعات مطالب
لينک دوستان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس m.h.garmsar3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- دیدنی های گرمسار

فیلم های طنز کوتاه

میلمان شهری

پخش مواد بهبود دهنده نان

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com